
Vyplývá to z rešerší doktora Terryho Pettijohna, psychologa na univerzitě Mercyhurst v americkém státě Pennsylvánie. Doktor Pettijohn důkladně prozkoumal míry krásek z časopisů pro pány od roku 1960 po rok 2003, tedy za více, než čtyřicet let, a porovnal je s ekonomickou situací v té které době.
Z výsledků jasně vyplývá, že v dobách ekonomicky ne zrovna nejlepších, dávají pánové jednoznačně přednost dámám "ochranitelského" typu, tedy plnějších tvarů a mateřského vzezření. V dobách, kdy je ekonomika na vzestupu a na burze se daří, zdobí obálky časopisů krásky, jejichž míry jsou podstatně skromnější a modelky působí křehce a bezbranně. Jediné, co se podle výzkumu doktora Pettijohna nezměnilo, je požadovaný objem hrudníku. Jsou zkrátka věci, které burza neovlivní?
Zdroj: Plus
Komentáře (7)
- odpovědět
Srp 01, 2003- odpovědět
Črv 24, 2011- odpovědět
Črv 24, 2011- odpovědět
Bře 12, 2015- odpovědět
Feb 11, 2017- odpovědět
Feb 11, 2017- odpovědět
Feb 11, 2017Přidat komentář